به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مشرق مدیا با انتشار ویدئویی از فعال رسانهای آمریکایی نوشت:
من دارم میبینم که همین الان اسرائیل در حال ریختن فسفر سفید بر سر لبنان است و هیچ چیزی از رسانههای بینالمللی نمیشنوم...
گر جای اینها عوض شده بود و این اتفاق در تلآویو میافتاد، دنیا داشت دیوانه میشد، اما لبنان احترامی که شایسته آن است را دریافت نمیکند.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.












