رسانه‌های صهیونیست: توافق معادلات را تغییر داد؛ تنها مانده‌ایم

مشرق نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 19:29
رسانه‌ها و محافل سیاسی در سرزمین‌های اشغالی از افزایش نگرانی‌ها نسبت به پیامدهای توافق آمریکا و ایران خبر می‌دهند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه المسیره، رسانه‌های صهیونیستی از افزایش نگرانی‌ها در محافل سیاسی و رسانه‌ای این رژیم نسبت به پیامدهای توافق اخیر میان آمریکا و ایران خبر داده‌اند؛ موضوعی که به‌گفته این رسانه‌ها، می‌تواند بر جایگاه منطقه‌ای تل‌آویو تأثیرگذار باشد.

روزنامه «هاآرتص» در گزارشی اعلام کرد نشانه‌های نخست شکاف‌ها پس از توافق آمریکا و ایران به‌صورت آشکار نمایان شده و این توافق بدون در نظر گرفتن خواسته‌های رژیم صهیونیستی پیش رفته است.

این روزنامه همچنین گزارش داد که تحولات مربوط به جنگ غزه بر نگاه جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی اثر گذاشته و ادامه اقدامات نظامی، عملیات‌های هدفمند و بی‌توجهی به قواعد و موازین بین‌المللی می‌تواند پیامدهای سیاسی و بین‌المللی در پی داشته باشد.

در همین حال، وب‌سایت «زمان» نیز در تحلیلی نوشت که ایران در این روند توانسته موقعیت برتری نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی به دست بیاورد و وضعیت کنونی این رژیم دشوارتر شده است.

همچنین خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با اشاره به روندهای اخیر اظهار داشت که از نگاه آمریکایی‌ها، پرونده جنگ با ایران و همچنین درگیری‌ها در لبنان پایان یافته تلقی می‌شود و در این میان، احساس انزوای سیاسی در داخل رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

این ارزیابی‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که گفت‌وگوها برای رسیدن به توافق نهایی میان ایران و آمریکا همچنان ادامه دارد و بحث درباره پیامدهای منطقه‌ای آن به یکی از محورهای اصلی تحلیل‌های سیاسی در منطقه تبدیل شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.