وزیر تندرو امنیت داخلی اسرائیل: باید به بیروت حمله کنیم

عصر ایران دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:01
بن گویر: هزینه تسلیم شدن در برابر فشارهای بین‌المللی سنگین است. موضع من این است که به جای آتش‌بس، باید به بیروت حمله کنیم.

"ایتامار بن گویر" وزیر تندرو امنیت داخلی اسرائیل در سخنانی با انتقاد شدید از پذیرش آتش بس با حزب الله، خواستار ادامه حملات به لبنان تا زمانی شد که اطمینان حاصل شود امنیت کامل شهرک نشینان شمال اسرائیل تامین شده است.

به گزارش عصرایران، این وزیر افراطی کابینه اسرائیل در اظهاراتی با رد آتش بس گفت: "هزینه تسلیم شدن در برابر فشارهای بین‌المللی سنگین است. موضع من این است که به جای آتش‌بس، باید به بیروت حمله کنیم. موضع من این است که جان شهروندان اسرائیل بر هر چیز دیگری مقدم است. موضع من این است که ما حتی یک قطره اشک یک مادر اسرائیلی را هم نمی‌توانیم بپذیریم، حتی اگر هزاران مادر لبنانی اشک بریزند، و ما باید ادامه دهیم و به جلو حرکت کنیم."

وی افزود:" ما باید حمله کنیم. اگر لبنان اجازه دهد خاکش به پایگاهی برای تروریسم علیه اسرائیل تبدیل شود، بیروت باید بفهمد که دیگر نمی‌تواند به عملکرد معمول خود ادامه دهد. هر کسی که جنگ علیه اسرائیل را انتخاب کند، باید عواقب آن را متحمل شود."

وی در ادامه در واکنش به فشارهای دولت ترامپ به نتانیاهو برای پذیرش آتش بس گفت:" ما از دوستانمان، ایالات متحده، قدردانی می‌کنیم، اما در نهایت مسئولیت امنیت ما فقط و فقط بر عهده ماست. اسرائیل باید طبق یک اصل روشن عمل کند. ما از دوستانمان قدردانی می‌کنیم، ما ترامپ را دوست داریم، اما اول و مهم تر از همه سربازان اسرائیل، اول جنگجویان ما، اول ساکنان ما."

این وزیر افراطی در ادامه لفاظی های تهدیدآمیز خود افزود:" اسرائیل باید امن باشد. اگر اسرائیل امن نباشد، بیروت شبیه بیت حانون خواهد شد."

 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.