ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره آزادسازی ۳ میلیارد دلار دارایی ایران

عصر ایران سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:51
شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی مدعی شد که مبلغ ۳ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران، در قالب یک پرواز از ابوظبی به تهران منتقل شده است. این رسانه ادعا می‌کند این انتقال در ازای توقف حملات ایران به اسرائیل و با میانجی‌گری قطر و تضمین‌های آمریکا صورت گرفته است.

شبکه صهیونیستی کان نوشت: دارایی‌های ایران به ارزش ۳ میلیارد دلار از طریق پروازی از ابوظبی به تهران منتقل شد، در ازای اینکه ایران حملات خود به اسرائیل را متوقف کند.

به گزارش انتخاب، در ادامه این مطالب آمده است: این دارایی‌ها از ابوظبی دیروز به تهران منتقل شد.

گفته می‌شود که پیام همراه این انتقال از سوی آمریکا شامل تضمینی بوده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را متوقف خواهد کرد.

تبادل این پیام‌ها توسط هیئتی قطری انجام شد و هواپیمای حامل دارایی‌ها در تهران به زمین نشست.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.