جوزف عون: برای خروج کامل اسرائیل از لبنان مذاکره می‌کنیم

افکار نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:04
رئیس جمهور لبنان در سالروز آزادسازی جنوب کشورش بیان کرد که لبنان اشغال مجدد را نمی‌پذیرد.

رئیس جمهور لبنان در سالروز آزادسازی جنوب کشورش بیان کرد که لبنان اشغال مجدد را نمی‌پذیرد. 

»جوزف عون«، رئیس جمهور لبنان، در سالروز آزادسازی جنوب کشورش بیان کرد که لبنان اشغال مجدد را نمی‌پذیرد و عقب نشینی کامل اسرائیل مطالبه همیشگی می‌ماند که هیچ سازشی در آن وجود ندارد.

‌عون افزود که تجاوزات اسرائیل متوقف نشده است و روستاهای جنوبی همچنان از اشغال مجدد که نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی به ویژه قطعنامه ۱۷۰۱ است، رنج می‌برند.

وی اظهار داشت که لبنان این وضعیت را نخواهد پذیرفت و با آن سازش نخواهد کرد و خروج کامل اسرائیل خواسته ملی همیشگی خواهند ماند که هیچ سازشی در آن وجود نخواهد داشت.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.