فرماندار سقز: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه در دست بررسی است 

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 18:00
سقز- فرماندار سقز گفت: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه توسط دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

ضیاالدین نعمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه توسط دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳، پنج فرد ناشناس با ورود به معدن طلای میرگه‌نقشینه در شهرستان سقز، خساراتی را به این مجموعه معدنی وارد کردند.

وی افزود: مهاجمان پس از ورود به محوطه معدن، دو نفر از نگهبانان را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس اقدام به آتش زدن ماشین‌آلات سنگین کردند.

فرماندار سقز تصریح کرد: در جریان این حادثه دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه مایلر، یک دستگاه گریدر و تعداد ۵ کانکس دچار آتش‌سوزی شده و عاملان پس از انجام اقدامات خود از محل متواری شدند.

نعمانی اضافه کرد: در حال حاضر نیز حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه توسط دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.