ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدای دبستان شجره طیبه میناب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 22:51
میناب-وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای دبستان «شجره طیبه میناب» به مقام شامخ شهدای این حادثه ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان میناب، با حضور در گلزار شهدای دبستان «شجره طیبه میناب» به مقام شامخ شهدای این حادثه ادای احترام کرد.
کاظمی در این مراسم با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره دانش‌آموزان، معلمان و شهدای مظلوم این حادثه را گرامی داشت و بر زنده نگه داشتن نام و راه شهدا تأکید کرد.
در این آیین که با حضور مسئولان استانی، فرهنگیان، خانواده‌های شهدا و جمعی از مردم برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، اظهار کرد: ملت ایران هرگز یاد و خاطره شهدای مظلوم میناب را فراموش نخواهد کرد و آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند در کنار خانواده‌ها و مردم این منطقه باشد.
وی همچنین با تأکید بر جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت در نظام تعلیم و تربیت، افزود: دانش‌آموزان شهید دبستان شجره طیبه میناب، نماد مظلومیت و پاکی هستند و نام آنان در حافظه تاریخی آموزش و پرورش کشور ماندگار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.