وزیر آموزش و پرورش از مدرسه شجره طیبه میناب بازدید کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:51
میناب- وزیر آموزش و پرورش،با حضور در مدرسه شجره طیبه شهرستان میناب، از محل وقوع جنایت جنگی رژیم تروریستی آمریکا علیه دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه بازدید کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، عصر چهارشنبه با حضور در مدرسه شجره طیبه در شهرستان میناب از محل حمله موشکی رژیم تروریستی آمریکا در روزهای ابتدایی جنگ ۴۰ روزه بازدید کرد.

در این حمله جنایتکارانه بیش از ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه به شهادت رسیدند .

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و معلم، بر لزوم ثبت این واقعه در حافظه تاریخی جهان تأکید کرد و از پیگیری‌های بین‌المللی برای محکومیت این جنایت خبر داد.

لازم به ذکر است که این مدرسه در شهر میناب واقع شده است و شهدای این حادثه به عنوان نماد مظلومیت مردم ایران در محافل بین‌المللی مطرح شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.