رایزنی پاکستان و چین درباره تسهیل مذاکرات میان تهران و واشنگتن

الف سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:28
وزیران خارجه پاکستان و چین تلفنی درباره تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه پاکستان روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای از گفتگوی تلفنی «محمد اسحاق دار»، وزیر خارجه پاکستان و «وانگ یی»، وزیر خارجه چین خبر داد.

 

بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، اسحاق‌ دار، همسایه چینی خود را در جریان تلاش‌های اسلام آباد برای تسهیل گفتگو میان تهران و واشنگتن قرار داد.

 

در این بیانیه اشاره شده است که اسلام آباد و پکن بر اهمیت تداوم آتش بس و تضمین تردد در تنگه هرمز تاکید کردند.

 

پیش از این شبکه «الجزیره» در تهران در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت، شواهد و قرائن نشان‌ می‌دهند که چین تمایلی به میانجی‌گری بین تهران و واشنگتن و ۲ طرف نیز از این موضوع آگاه هستند

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.