پوتین: توسعه نیروهای هسته‌ای خود را اجرایی می‌کنیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:07
رئیس‌ جمهور روسیه در سخنانی اعلام کرد: توسعه نیروهای هسته‌ای خود را اجرایی می‌کنیم؛ در پی خروج آمریکا از پیمان منع موشک‌ های بالستیک، ناگزیر بودیم به تضمین امنیت راهبردی خود فکر کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: روسیه به تدریج توسعه نیروهای هسته‌ای خود را اجرایی می کند. در پی خروج آمریکا از پیمان منع موشک‌ های بالستیک، ناگزیر بودیم به تضمین امنیت راهبردی خود فکر کنیم.

رئیس‌ جمهور روسیه در این خصوص اضافه کرد: موشک سارمات قدرتمندترین سامانه موشکی جهان است و ظرفیت کلی آن بیش از 4 برابر بیشتر از هر سامانه های مشابه غربی است. کار روی سامانه «پوسیدون» و موشک «بوروستنیک» در مراحل پایانی قرار دارد.

ولادیمیر پوتین سپس اضافه کرد: روند ارتقای موشک «کینژال» همچنان ادامه دارد. مسکو به توسعه برنامه موشکی خود ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.