وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم اینترنت در اسرع وقت وصل شود؛ فردا، بهتر از پس‌فرداست

دیجیاتو دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 19:22
هاشمی تاکید کرد وزارت ارتباطات شبانه‌روز در تلاش است تا اینترنت با کیفیت و مناسب را به آحاد مردم ایران ارائه کنند. The post وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم اینترنت در اسرع وقت وصل شود؛ فردا، بهتر از پس‌فرداست appeared first on دیجیاتو.

ستار هاشمی پس از بیش از ۷۰ روز محدودیت گسترده اینترنت در ایران، گفت دولت و مدیران ارشد نظام، اینترنت را یکی از نیازهای مردم می‌دانند و تلاش‌ها برای بازگشت دسترسی در جریان است. او با اشاره به آسیب‌های واردشده به مردم و کسب‌وکارها تأکید کرد: «تلاش ما این است که در اسرع وقت [اینترنت] وصل شود، اگر بشود فردا، بهتر از پس‌فرداست.»

وزیر ارتباطات در تازه‌ترین اظهارات خود درباره وضعیت اینترنت کشور، دسترسی باکیفیت به اینترنت را یکی از مطالبات به‌حق مردم و کسب‌وکارها توصیف کرد و گفت محدودیت‌های فعلی در پی شرایط جنگی و با تصمیم مراجع ذی‌ربط اعمال شده است.

هاشمی با اشاره به جلسات متعدد میان نهادهای مختلف درباره وضعیت اینترنت افزود: «قوه عاقله کشور و مدیران ارشد نظام به این باور دارند که اینترنت یک نیاز مردم است.»

او همچنین تأکید کرد وزارت ارتباطات شبانه‌روز در حال پیگیری موضوع است تا امکان دسترسی با کیفیت و مناسب برای مردم فراهم شود:

طبیعتاً وزارت ارتباطات با توجه به نقش ذاتی که دارد و به نمایندگی از مردم، واقعا شبانه روز در حال تلاش است که ان‌شاءالله ما بتوانیم این ظرفیت یعنی دسترسی با کیفیت و مناسب [به اینترنت] را به آحاد مردم ایران ارائه بدهیم.

او در عین حال تأکید کرد که این محدودیت‌ها باوجود حفظ پایداری خدمات داخلی، خسارت‌هایی نیز به همراه داشته است. به گفته هاشمی، وزارتخانه متبوعش آمار و گزارش آسیب‌های ناشی از محدودیت اینترنت را تهیه و ارائه کرده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.