رهاسازی انگشتر از دست مصدوم در بیمارستان جاسک

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:38
جاسک - مسئول آتش‌نشانی شهرداری جاسک از انجام عملیات حساس رهاسازی انگشتر از انگشت دست فردی مجروح و دچار خونریزی در بیمارستان خاتم‌الانبیا این شهرستان خبر داد.

عباس سرماسی مسئول آتش نشانی شهرداری جاسک در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش‌ازظهر شنبه، طی تماسی از سوی مسئولان بیمارستان خاتم‌الانبیا بندر جاسک با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، گزارشی مبنی بر گیر کردن انگشتر در دست فردی که دچار جراحت و خونریزی شدید بود، دریافت شد.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۱:۳۳ به مرکز فرماندهی اعلام شد و تیم‌های امداد و نجات آتش‌نشانی شهرداری جاسک بلافاصله و با قید فوریت به محل اعزام شدند.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری جاسک، تصریح کرد: با توجه به حساسیت شرایط و وضعیت وخیم دست مصدوم، نیروهای عملیاتی با رعایت کامل نکات ایمنی و دقت بالا، بلافاصله اقدام به برش حلقه انگشتری کردند.

سرماسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش سریع تیم اعزامی، انگشتر بدون وارد شدن آسیب مضاعف به بافت دست، خارج شد و بیمار جهت ادامه درمان در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.