نجات مرد جوان از چاه ۲۵ متری در روستای «رباط» خرم‌آباد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:36
خرم‌آباد - رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد از نجات مرد جوان از چاه ۲۵ متری در روستای «رباط» این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوذر موسوی در سخنانی، اظهار داشت: ساعت ۱۹ روز گذشته، مردی ۳۵ در روستای «رباط دولتشاه» به داخل چاه آب به عمق ۲۵ متر رفته و به علت نقص فنی بالابر چاه درون چاه محبوس شده بود که پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی خرم‌آباد و درخواست کمک، مأموران ایستگاه دومنظوره شماره دو آتش‌نشانی خرم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت کامل اصول ایمنی با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب کارگاه، خود را به این شخص رسانده، وی را صحیح‌وسالم به خارج از چاه منتقل کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.