مدرسه شجره‌طیبه باید به پایگاه آگاهی‌بخشی و دادخواهی تبدیل شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:54
میناب- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور بر ضرورت تبدیل مدرسه شجره‌طیبه میناب به مکانی برای آگاهی‌بخشی و دادخواهی در پی حادثه اخیر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا گلبایگانه در حاشیه بازدید از مدرسه «شجره‌ طیبه» میناب، با ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های جان‌باختگان و جامعه فرهنگیان، حادثه رخ‌داده را واقعه‌ای تلخ، تکان‌دهنده و فراموش‌نشدنی توصیف کرد.

او با تأکید بر اینکه این رخداد، بُعدی تازه و دردناک از خشونت علیه غیرنظامیان را آشکار کرده است، گفت: مدرسه شجره‌ طیبه نباید فقط به‌ عنوان محل وقوع یک حادثه تلخ در تاریخ ثبت شود؛ بلکه باید به مرکزی زنده برای تبیین حقیقت، روشنگری افکار عمومی و پیگیری حقوقی و اخلاقی چنین جنایاتی تبدیل شود تا نام و یاد دانش‌آموزان و معلمان مظلوم و آسیب‌دیده، همواره در حافظه جمعی جامعه زنده بماند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور همچنین به مجموعه برنامه‌های عمرانی و حمایتی دولت برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان و بازسازی مناطق اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مرتبط با بازآفرینی شهری، توسعه خدمات و تأمین مسکن در اولویت اجرا قرار دارند.

در این بازدید، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، معاون عمرانی فرمانداری ویژه میناب، بخشداران بخش مرکزی، شهردار و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.