حملات پهپادی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:34
با وجود ادامه آتش‌بس لبنان، رژیم اشغالگر بار دیگر مناطق جنوبی لبنان را هدف حملات پهپادی و توپخانه‌ای قرار داد.

حملات پهپادی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، در تجاوزات هوایی، مناطق زوطر شرقی و سلعا هدف حمله پهپادی قرار گرفته‌اند. منطقه «المنصوری» هم هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۰ حمله هوایی در جنوب لبنان انجام داده و ده‌ها شهر در بخش‌های مختلف را هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد حملات دشمن اسرائیلی به لبنان از دوم مارس (۱۱ اسفندماه) تا امروز، منجر به شهادت ۲ هزار و ۶۷۹ نفر و زخمی شدن ۸ هزار و ۲۲۹ نفر دیگر شده است.

رژیم اسرائیل دو روز پس از آغاز تجاوز مشترک با آمریکا به خاک کشورمان، از دوم ماه مارس ۲۰۲۶ (۱۱ اسفند۱۴۰۴) جنگ تجاوزگرانه علیه لبنان را آغاز کرد که با پاسخ شدید مقاومت لبنان روبه‌رو شد.

۲۷ فروردین گذشته، ترامپ آتش بس ۱۰ روزه و سپس تمدید سه هفته‌ای آن بین لبنان و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد، اما رژیم صهیونیستی با حملات مکرر به مناطق مختلف لبنان، آتش‌بس را بار‌ها نقض کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.