اخراج تحقیرآمیز ۱۵ هزار پاکستانی شیعه از امارات / ثروت آن‌ها مصادر شد

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 09:47
امارات متحده عربی ده‌ها هزار پاکستانی شیعه را هم اخراج کرده و هم تمامی ثروتشان را از آنها گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، امارات در کنار اخراج ۱۵ هزار پاکستانی شیعه، همچنین حساب‌های بانکی و دسترنج آنها را که در این کشور خلیج فارس ساکن بوده‌اند از آنها گرفته و بدون آنکه پولی در اختیار داشته باشند، آنها را به کشور مبدا برگردانده است.

بنا به روایت ایسنا به نقل از شبکه خبری فرانس ۲۴، این اقدام در پی تنش‌ها بین ابوظبی و اسلام‌آباد رخ داده است.

در این میان، «سوربهی گوپتا» سردبیر بخش جنوب شرق آسیا در مجله نیو لاینز در این باره گفت: «امارات در این اقدام تنبیهی ۱۵ هزار شیعه پاکستانی که این کشور خلیج فارس را برای دو دهه گذشته خانه خود می‌دانستند، اخراج کرده است.»

وی افزود: «خیلی از این افراد که اخراج شده اند در آرزوی داشتن کار مناسب به امارات رفته بودند و بدون توجیهی از این کشور بیرون رانده شدند. خیلی از این افراد به من گفتند که آنها را به بازداشتگاه بردند و بدون آنکه مدارک هویتی آنها را بدهند، با هواپیما به پاکستان رانده شدند. آنها همچنین گفتند که حساب‌های بانکی‌شان توسط امارات مسدود شده است.»

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.