رئیس سابق مبارزه با تروریسم آمریکا: نمی‌شود ایران را مجبور به تسلیم کرد

خبرآنلاین پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 10:16
رئیس سابق مبارزه با تروریسم آمریکا گفت که نمی‌توان با زور ایران را مجبور به تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جو کنت، رئیس سابق مبارزه با تروریسم آمریکا در خصوص جنگ آمریکا علیه ایران نوشت: دستاوردهای تاکتیکی با موفقیت استراتژیک برابر نیستند؛ عراق، افغانستان، سوریه، لیبی و یمن گواه این موضوع هستند.

بنابر روایت تسنیم، وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما می‌توانیم ایران را بمباران و محاصره کنیم. اما هیچ‌کدام از این‌ها رهبران ایران را مجبور به رفتار مطابق میل ما نخواهد کرد.

کنت ادامه داد: ما می‌توانیم همین حالا این واقعیت را بپذیریم و منافع واقعی‌مان در منطقه را به وضوح تعریف کنیم، یا بعداً مجبور شویم آن را بپذیریم — بعد از اینکه جان‌های بیشتری از آمریکایی‌ها را از دست بدهیم و تریلیون‌ها دلار از پول مالیات‌دهندگان هدر برود.

رئیس سابق مبارزه با تروریسم آمریکا تاکید کرد: این فکر احمقانه است که تصور کنیم می‌توانیم به راه‌اندازی این مداخلات خارجی بی‌معنی ادامه دهیم و همچنان وضعیت خود را به عنوان قدرتمندترین کشور جهان حفظ کنیم. این همان نقطه کور آشکاری است که سیاست خارجی ما برای دهه‌ها نتوانسته به آن بپردازد.

۲۱۹/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.