رزمایش مشترک ضدتروریسم پاکستان و سریلانکا

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 17:52
رزمایش مشترک ضدتروریسم میان ارتش‌های پاکستان و سریلانکا در ایالت خیبرپختونخوا آغاز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «رادیو پاکستان»، این رزمایش تحت عنوان ««شِیک هندز-۲» در منطقه «تربیلا» از روز دوشنبه ۲۷ آوریل آغاز شده است.

این رزمایش دو هفته‌ای با هدف تقویت همکاری‌های نظامی، ارتقای هماهنگی عملیاتی و تبادل تجربیات در حوزه مقابله با تروریسم برگزار می‌شود. نیرو‌های دو کشور در جریان این تمرین مشترک، سناریو‌های مختلف ضدتروریستی را تمرین کرده و بر افزایش آمادگی رزمی و همکاری‌های میدانی تمرکز دارند.

منابع ارتش پاکستان اعلام کردند:‌برگزاری این رزمایش در راستای توسعه روابط دفاعی میان اسلام‌آباد و کلمبو و تقویت تلاش‌های مشترک برای مقابله با تهدیدات امنیتی منطقه‌ای ارزیابی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.