به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «رادیو پاکستان»، این رزمایش تحت عنوان ««شِیک هندز-۲» در منطقه «تربیلا» از روز دوشنبه ۲۷ آوریل آغاز شده است.
این رزمایش دو هفتهای با هدف تقویت همکاریهای نظامی، ارتقای هماهنگی عملیاتی و تبادل تجربیات در حوزه مقابله با تروریسم برگزار میشود. نیروهای دو کشور در جریان این تمرین مشترک، سناریوهای مختلف ضدتروریستی را تمرین کرده و بر افزایش آمادگی رزمی و همکاریهای میدانی تمرکز دارند.
منابع ارتش پاکستان اعلام کردند:برگزاری این رزمایش در راستای توسعه روابط دفاعی میان اسلامآباد و کلمبو و تقویت تلاشهای مشترک برای مقابله با تهدیدات امنیتی منطقهای ارزیابی میشود.