حمله پهپادی حزب‌الله به بولدوزر صهیونیست‌ها در بنت جبیل

مشرق نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 18:01
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش اشغالگر را در بنت جبیل هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه الاعلام الحربی، حزب الله اعلام کرد یک دستگاه بولدوزر نظامی D۹ را که در حال تخریب خانه ها در بنت جبیل بود، با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله درباره این عملیات آمده است: در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض آتش‌بس توسط دشمن اسرائیلی و تخریب خانه‌ها در روستاهای جنوب لبنان، ساعت ۱۳:۳۰ امروز دوشنبه، ۲۷ آوریل ۲۰۲۶، رزمندگان مقاومت اسلامی یک بولدوزر نظامی D۹ اسرائیل را که در حال تخریب خانه‌ها در شهر بنت جبیل بود، با پهپادهای انفجاری و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

این عملیات در حالی صورت گرفته است که رژیم صهیونیستی در تازه ترین مورد نقض آتش بس، دو شهرک الغندوریة و زوطر الشرقیة در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.