ادعای ترامپ: دستور شلیک به قایق‌های مین‌گذار ایرانی را دادم

عصر ایران پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 16:56
به نیروی دریایی ایالات متحده دستور داده‌ام که به هر قایقی، هر چند کوچک (تمام کشتی‌های نیروی دریایی آنها، ۱۵۹ فروند، در کف دریا هستند!) که در حال مین‌گذاری در آب‌های تنگه هرمز است، شلیک کرده و آن را نابود کنند.
دونالد ترامپ با انتشار پستی در شبکه تروث سوشیال مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا در حال مین روبی در تنگه هرمز است.
 
به گزارش فرارو، وی در این پست نوشت: «من به نیروی دریایی ایالات متحده دستور داده‌ام که به هر قایقی، هر چند کوچک (تمام کشتی‌های نیروی دریایی آنها، ۱۵۹ فروند، در کف دریا هستند!) که در حال مین‌گذاری در آب‌های تنگه هرمز است، شلیک کرده و آن را نابود کنند.
 
هیچ تردیدی نباید داشت. علاوه بر این، "مین‌روبی‌های" ما همین الان در حال پاکسازی تنگه هستند. من بدینوسیله دستور می‌دهم که این فعالیت ادامه یابد، اما در سطحی سه برابر! از توجه شما به این موضوع متشکرم.»
 
ترامپ

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.