فرار رو به جلوی ترامپ: ایران نقض آتش بس کرد

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:41
رئیس جمهور تروریست آمریکا در فراری رو به جلو مدعی شده که ایران نقض آتش‌بس کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، "دونالد ترامپ"، رئیس دولت تروریستی آمریکا در فراری رو به جلو مدعی شد که ایران «نقض جدی» آتش بس‌ انجام داده اما همچنان فکر می‌کند می‌تواند به یک توافق صلح با ایران برسد.

بنابر روایت تسنیم، وی در ادامه به خبرنگار ای‌بی‌سی نیوز گفت: «این اتفاق خواهد افتاد. به هر طریقی، اتفاق می‌افتد. می‌توانید از من نقل قول کنید.»

این ادعا در حالی است که ترامپ در پی بازگشایی تنگه هرمز از سوی ایران محاصره دریایی شناورها و بنادر ایرانی را لغو نکرد.

در واکنش به این نقض آتش‌بس از سوی آمریکا، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته اعلام کرد که تنگه هرمز تا لغو این محاصره مسدود می‌شود.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.