پاریس: همه طرف‌ها به آتش‌بس در لبنان پایبند باشند

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 09:58
وزارت امور خارجه فرانسه روز جمعه از اعلام آتش‌بس ۱۰ روزه در لبنان استقبال کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه فرانسه روز جمعه گفت: «ما از اعلام آتش‌بس موقت بین لبنان و اسرائیل استقبال می‌کنیم و از همه طرف‌ها می‌خواهیم که به آن پایبند باشند».

بنا بر گزارش فارس؛ این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «ما بار دیگر حمایت خود را از تصمیم شجاعانه دولت لبنان برای ورود به مذاکرات تاریخی با اسرائیل اعلام می‌کنیم».

شبکه «الجزیره» به نقل از این بیانیه گزارش داد: «ما خواستار ادامه مذاکرات و یافتن یک راه حل سیاسی هستیم که شامل عقب‌نشینی اسرائیل و خلع سلاح حزب‌الله باشد».

آتش‌بس در لبنان که در نتیجه مقاومت ایران و حزب‌الله حاصل شد از از نیمه‌شب پنجشنبه اجرایی و برای ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.