اخراج کارمند فرودگاه بن‌گوریون پس از انتشار تصاویر هواپیماهای آمریکا

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 22:12
یک کارمند فرودگاه بن‌گوریون به‌دلیل تصویربرداری از هواپیماهای ارتش آمریکا و انتشار آنها در یک رسانه اجتماعی اخراج شد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عبری، یک کارمند فرودگاه بن‌گوریون در اراضی اشغالی پس از آن‌که برخلاف مقررات از هواپیماهای مستقر در فرودگاه عکس گرفت و آنها را در یک گروه واتساپی منتشر کرد، از کار خود اخراج شد.

هم‌زمان، علیه یک نظامی که او نیز از هواپیماها عکس گرفته و احتمالا آنها را منتشر کرده است، یک روند انضباطی داخل ارتش این رژیم در حال انجام است. این ماجرا نزدیک بود به یک حادثه جدی با آمریکایی‌ها منجر شود.

کسی که موضوع وجود کارمندی را که برخلاف مقررات از هواپیماهای آمریکایی عکس می‌گرفت به اطلاع اداره فرودگاه‌ها رساند، نظامی ارتش بود و این موضوع توسط بخش امنیتی فرودگاه تأیید شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.