بیانیه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه تجاوز صهیونیست‌ها به لبنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 17:32
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد طی بیانیه‌ای تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد: کارشناسان سازمان ملل بمباران لبنان توسط (رژیم) اسرائیل پس از اعلام آتش‌ بس را محکوم کردند.

در بیانیه صادره از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در این خصوص آمده است: کارشناسان از آمریکا می‌ خواهند تا از نفوذ خود برای اطمینان از توقف حملات (رژیم) اسرائیل به لبنان استفاده کند. کارشناسان سازمان ملل از همه اعضا می‌خواهند تا انتقال سلاح به اسرائیل را متوقف کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.