به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه با صدور بیانیهای در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد: کارشناسان سازمان ملل بمباران لبنان توسط (رژیم) اسرائیل پس از اعلام آتش بس را محکوم کردند.
در بیانیه صادره از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در این خصوص آمده است: کارشناسان از آمریکا می خواهند تا از نفوذ خود برای اطمینان از توقف حملات (رژیم) اسرائیل به لبنان استفاده کند. کارشناسان سازمان ملل از همه اعضا میخواهند تا انتقال سلاح به اسرائیل را متوقف کنند.











