آتش‌بس تمدید نمی شود؟ | ترامپ: اگر من رئیس جمهور نبودم جهان پاره پاره می‌شد

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:36
دونالد ترامپ در مصاحبه امروز با شبکه تلویزیونی ای بی سی گفت که اگر رئیس جمهور نمی شد، جهان پاره پاره می شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس جمهور آمریکا درحالی که همراه با رژیم صهیونیستی به ایران تهاجم نظامی انجام داده است، امروز مدعی شد که به تمدید آتش بس (با ایران) فکر نمی‌کند. او فکر نمی‌کند که (آتش بس) لازم باشد.

او گفت: فکر می‌کنم ۲ روز شگفت‌انگیز در پیش رو خواهید داشت. واقعاً این طور فکر می کنم.

ترامپ در ادامه گفت و گو با جاناتان کارل ادعا کرد: این (جنگ) می‌تواند به هر ۲ صورت تمام شود، اما فکر می‌کنم که یک توافق ترجیح داده می‌شود زیرا در آن صورت آنها می‌توانند (کشورشان را) بازسازی کنند.

ترامپ در ادامه این گفت و گو این ادعای عجیب را مطرح کرد: اگر من رئیس جمهور نبودم، جهان پاره پاره می‌شد.

رئیس جمهوری آمریکا پیشتر در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز و در پاسخ به اینکه آیا جنگ با ایران به پایان رسیده است، گفت: فکر می‌کنم به پایان نزدیک است، بله. منظورم این است که من این‌طور آن را می‌بینم که نزدیک به پایان است.

ترامپ افزود: اگر همین الان عقب‌نشینی کنم، ۲۰ سال طول می‌کشد تا کشور را بازسازی کنند و کار ما هنوز تمام نشده است. خواهیم دید چه می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا در حالیکه خود برای خروج از این بحران و جنگ بی دلیل خود به دنبال راهکاری دیپلماتیک است، مدعی شد: فکر می‌کنم آن‌ها به‌شدت مشتاق دستیابی به توافق هستند.

ترامپ پیش از این نیز ادعا کرد که ایران با دولت او تماس گرفته و مدعی شد که «آن‌ها به‌شدت خواهان دستیابی به توافق هستند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.