جنوب لبنان زیر بمباران سنگین صهیونیست‌ها؛ مرکز صلیب سرخ در امان نماند

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
منابع خبری از حملات سنگین رژیم صهیونیستی و شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از مردم بی دفاع لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، منابع خبری از حملات سنگین رژیم صهیونیستی به قلیله، نبطیه، مفدون و شوکین در جنوب لبنان خبر دادند.

در جریان حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ۱۳ نفر دیگر شهید و ۱۶ نفر نیز زخمی شدند.

ارتش لبنان از شهادت یکی از نیروهایش در حملات اسرائیل خبر داد.

شهر بنت جبیل و نیز شهرک های صدیقین و شقرا در جنوب لبنان به شدت بمباران شدند.

در حمله به شهرک العباسیه در جنوب لبنان که از سوی پهپاد اسرائیلی انجام شد یک نفر به شهادت رسید.

شهرک سجد در اقلیم التفاح، شهر صور و شهرک های سحمر، الرشیدیه و المنوصری در جنوب لبنان نیز بمباران شد.

در جریان حملات به شهرک العباسیه در صور در جنوب لبنان شماری از کارگران سوری کشته شدند.

مرکز صلیب سرخ صور در جنوب لبنان نیز بمباران شد و بر اثر آن یک نفر شهید شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که حملات در جنوب لبنان تداوم خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.