رسانه‌های رژیم اسرائیل: نتانیاهو معتاد جنگ افروزی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 05:13
رسانه های صهیونیستی اعتراف کردند که نخست وزیر این رژیم به جنگ افروزی اعتیاد پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در تحلیل‌های خود به نقد تند عملکرد و اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم پرداخته و اعلام کردند: سخنان هذیان‌گونه نتانیاهو به دنبال سقوط او در نظرسنجی‌ها، ناشی از انزوای فزاینده بین‌المللی و شکست نظامی اش در جنگ با ایران است.

این رسانه ها اعلام کردند که نظرسنجی‌های پایان هفته برای نتانیاهو وحشتناک بود و نشان می داد که وی کرسی‌های کنست را از دست داده و ائتلاف حاکم وی کوچک تر شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی افزودند که نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از کاهش شدید حمایت از نتانیاهو در مقابل جهش قدرت و محبوبیت نفتالی بنت، نخست وزیر اسبق این رژیم است.

این رسانه ها اعلام کردند که سخنان نتانیاهو بیانگر یک حقیقت خطرناک است، مبنی بر این که او به جنگ اعتیاد پیدا کرده و یهودی ها را قربانی هوس حکمرانی بی‌پایان خود می‌کند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند: نتانیاهو ترامپ را به راه انداختن جنگی وسوسه کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا از آن زخمی، فرسوده، منزوی و در سطح داخلی و خارجی از نظر سیاسی شکست‌خورده خارج شد.

این رسانه ها در پایان اعلام کردند: نتانیاهو اسرائیلی‌ها را در جهان منزوی و طرد شده کرده، به طوری که آنان اکنون با خطر شکایت‌های قضایی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی روبه‌رو هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.