خشم نتانیاهو از سانچز؛ اخراج دیپلمات‌های اسپانیایی

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 20:28
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از اقدامات ضدصهیونیستی مادرید عصبانی است از صدور دستور اخراج نمایندگان دیپلماتیک اسپانیا از کریات گات خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دستور دادم که نمایندگان اسپانیا از مرکز هماهنگی در کریات گات اخراج شوند.

وی مدعی شد که این کار پس از آن صورت می‌گیرد که اسپانیا بارها اقداماتی علیه تل آویو انجام داده است.

نتانیاهو با ابراز خشم از اسپانیا مدعی شد: مادرید وجهه نظامیان اسرائیلی را خدشه دار کرده است.

وی گفت: کسانی که به اسرائیل حمله میکنند، شریک ما برای ساخت آینده منطقه نخواهد بود.

مواضع اصولی اسپانیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی موجب خشم نتانیاهو شده است.

پیشتر روز چهارشنبه پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در پی حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به لبنان گفت که بیروت نیز باید مشمول توافق آتش‌بس شده و جامعه جهانی باید «اقدامات جنایتکارانه» صهیونیست‌ها را محکوم کند.

وی نوشت :اتحادیه اروپا باید توافق همکاری خود با اسرائیل را تعلیق کند. نباید هیچ مصونیتی در مورد این اقدامات جنایتکارانه وجود داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.