شورای هماهنگی بانکها اعلام کرد از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی، ۱۰۰ درصد شعب بانکها در کل کشور و واحدهای ستادی بانکها در تهران فعال هستند.
بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانکهای کشور، طبق اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی، از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی، ۱۰۰ درصد شعب بانکها در کل کشور و واحدهای ستادی بانکها در تهران، با در نظر گرفتن ملاحظات زیر فعالیت خواهند داشت:
مدیران عامل بانکها در این ایام میتوانند از آییننامه دورکاری با در اولویت قرار دادن افراد معلول، بانوان به ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر و کارکنان دارای بیماری خاص با هماهنگی استانداران هر استان استفاده کنند.
براین اساس، استانداران نیز در چارچوب همین بخشنامه اختیار دارند درخصوص نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی و تعداد کارکنانی که الزاماً باید به صورت حضوری ارائه خدمت کنند، متناسب با شرایط استان، تصمیم گیری کنند.
بنابراین مصوبات و تصمیمات استانداریها در سراسر کشور ملاک عمل خواهد بود.
ساعت پذیرش مشتریان در طول هفته طبق روال عادی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبهها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.