نبیه بری: اسرائیل به آتش‌بس با لبنان پایبند نیست

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:35
رئیس پارلمان لبنان درباره عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به توافق آتش‌بس، به اسلام آباد شکایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین و بنا بر روایت ایسنا، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان امروز چهارشنبه اظهار کرد: از سفیر پاکستان در بیروت خواستم به اسلام آباد اعلام کند که اسرائیل به توافق آتش‌بس پایبند نیست و به حملات خود ادامه می‌دهد.

به گزارش سایت النشره، بری در تماسی تلفنی با "سلمان اطهر" سفیر پاکستان در این کشور، ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت پاکستان که به برقراری آتش بس در منطقه انجامید، از او خواست به اسلام آباد اطلاع دهد که اسرائیل به توافق پایبند نیست و به حملات خود به لبنان به ویژه جنوب کشور ادامه می‌دهد.

۳۱۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.