سناتور آمریکایی: ترامپ باید به خاطر جنگ علیه ایران عزل شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:16
یک سناتور کنگره آمریکا خواستار عزل رئیس جمهوری این کشور به خاطر شروع جنگ علیه ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سناتور اد مارکی نماینده دموکرات کنگره آمریکا در واکنش به عقب‌نشینی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور از تهدیدات علیه زیرساخت‌ها و مردم ایران و برقراری آتش‌بس در شبکه ایکس نوشت: «از خبر توافق آتش‌بس با ایران خوشحالم اما به هرحال ما اصلاً نباید این در این جنگ غیرقانونی حضور می داشتیم».

این سناتور دموکرات سپس با تأکید بر اینکه ترامپ در جنگ با ایران مرتکب جنایت جنگی شده، ادامه داد «رئیس جمهوری نمی‌تواند به همین راحتی تهدید به جنایت جنگی کند و بعد هم به هیچ‌عنوان پاسخگو نباشد. کنگره باید هرچه سریع‌تر تشکیل جلسه بدهد تا به این جنگ پایان دهد و او را برکنار کند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.