راه‌اندازی سایت موقت دسترسی به اینترنت در دانشگاه علوم پژشکی تهران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:28
دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی سایت موقت دسترسی به اینترنت برای اساتید و دانشجویان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به محدودیت‌های اخیر و به‌منظور تسهیل امور تحقیقاتی و پژوهشی، سایت موقت دسترسی به اینترنت برای اساتید و دانشجویان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده است.

این اقدام با استقبال گسترده کاربران روبه‌رو شده و در صورت نیاز، امکان توسعه آن نیز وجود دارد.

محل استقرار این سایت موقت در طبقه اول ساختمان جدید انستیتوکانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی قرار دارد و همه‌ روزه آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.