ایرن ینس استولتنبرگ دبیرکل سابق ناتو گفت که تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران هیچ مبنای حقوقی ندارد و خواستار خویشتنداری طرفها و بازگشت به گفتوگوی دیپلماتیک شد.
به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی، استولتنبرگ که اکنون وزیر دارایی نروژ است، شنبه تاکید کرد: حمله به ایران هیچ مبنایی در حقوق بینالملل ندارد.
استولتنبرگ که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۴ دبیرکل ناتو بود، در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی الپائیس بر موضع نروژ برای خویشتنداری طرفها و بازگشت فوری به گفتوگوی دیپلماتیک تاکید کرد.
وی درباره اینکه تاثیر جنگ علیه ایران بر اقتصاد نروژ و اینکه آیا اسلو به عنوان یک صادرکننده مهم نفت از افزایش بهای انرژی سود خواهد برد یا خیر، گفت: قبل از آنکه افزایش بهای نفت خام به ما کمک کند، این سقوط بازار سهام است که به ما لطمه میزند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.