به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شبکه ای بی سی به نقل از یک مسئول آمریکایی گزارش داد: ۲۳۲ نظامی آمریکایی از ابتدای آغاز جنگ با ایران تاکنون زخمی شده اند.
این در حالی است که آمار تلفات و زخمی ها در میان نظامیان آمریکایی ناشی از عملیات های موفقیت آمیز ایران علیه پایگاه های این کشور در منطقه به شدت سانسور می شود.
لازم به ذکر است که بخش زیادی از عملیات تلافی جویانه ایران در برابر تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان به هدف قرار دادن پایگاه های واشنگتن در منطقه اختصاص داده شده است.









