مقام اسرائیلی: حمله به پارس جنوبی احتمالاً تکرار نخواهد شد

مشرق نیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 18:38
در حالی که دونالد ترامپ مدعی شده است که از حملات اسرائیل به تأسیسات گازی ایران اطلاعی نداشته، رویترز به نقل از سه مقام اسرائیلی اعلام کرد که حمله روز چهارشنبه اسرائیل با هماهنگی آمریکا انجام شده است.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ رویترز به نقل از سه مقام اسرائیلی روز پنجشنبه اعلام کرد که حمله روز چهارشنبه اسرائیل به تأسیسات گازی پارس جنوبی ایران با هماهنگی ایالات متحده انجام شده است.
این در حالی است که دونالد ترامپ مدعی شده است که از این حملات اطلاعی نداشته است. پیش از این وبگاه آکسیوس نیز از هماهنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به تأسیسات گازی ایران خبر داده بودند.
از سوی دیگر، مقامات اسرائیلی به رویترز اعلام کردند که این حملات «احتمالاً تکرار نخواهند شد.»
هدف قرار دادن تأسیسات گازی ایران با واکنش قاطع ایران همراه بوده و نیروهای مسلح ایران چند تأسیسات مختلف انرژی مرتبط با آمریکا را هدف قرار دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.