آکسیوس: اسرائیل با هماهنگی آمریکا به تاسیسات گازی ایران حمله کرد

عصر ایران چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 19:21
پایگاه خبری آکسیوس شامگاه چهارشنبه به نقل از منابعی گزارش داد: «حمله اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی، با دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هماهنگ و توسط این کشور تایید شده بود.»

پایگاه خبری «آکسیوس» تایید کرد رژیم صهیونیستی با هماهنگی آمریکا به تاسیسات مرتبط با میدان گازی پارس جنوبی ایران حمله کرد.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری آکسیوس شامگاه چهارشنبه به نقل از منابعی گزارش داد: «حمله اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی، با دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هماهنگ و توسط این کشور تایید شده بود.»

پیشتر هم شبکه خبری «الجزیره» به نقل از سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حمله به تاسیسات گازی در جنوب ایران با هماهنگی واشنگتن انجام شده است.

رژیم صهیونیستی با هماهنگی آمریکا، حمله‌ای موشکی به تاسیسات انرژی ایران انجام داد و این حمله به پالایشگاه‌های میدان گازی پارس جنوبی در منطقه عسلویه در جنوب کشور صورت گرفت.

میدان گازی پارس جنوبی ایران، امتداد طبیعی میدان گازی شمال قطر است که با هم بزرگترین میدان گازی جهان را تشکیل می‌دهند و حدود ۱۷٪ از ذخایر گازی جهان را در خود جای داده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.