به گزارش خبرآنلاین، در پی موج شصت و یکم حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی فلسطین، رسانههای رژیم صهیونیستی از قطعی گسترده برق و توقف فعالیت قطارهای مترو در تل آویو خبر دادند.
ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره نوشت ایران چندین منطقه مهم از این شهر را هدف حملات موشکی خود قرار داد و موشکهای ایران با عبور از سامانه پدافندی چند لایه به اهداف اصابت کرده و تخریبهای گستردهای به جا گذاشتند.
همزمان شبکه الجزیره با پخش تصاویری از مرکز و شرق تلآویو، از اصابت موشکهای ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه رمتگان در تلآویو و تخریب وسیع اماکن امنیتی و نظامی این رژیم بر اثر برخورد موشکهای نسل جدید فوق سنگین با کلاهکهای بارشی خبر داد.
پایگاههای نظامی و امنیتی این رژیم در منطقه حولون، مرکز تلآویو نیز تحت حملات شدید موشکی خسارات، کشته و جراحتهای گستردهای در پی داشت.
در همین حال، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شمار مجروحان ناشی از اصابت موشکها در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۹۲ نفر و از روز اول جنگ ۳۷۲۷ نفر اعلام کرد؛ اما گزارشهای میدانی حاکی از آن است که آمار واقعی تلفات و مصدومان بسیار بیشتر است و تلآویو تحت سیاست سانسور شدید رسانهای از انتشار آمار دقیق خودداری میکند.
همچنین اداره سانسور نظامی ارتش اسرائیل از انتشار اخبار و تصاویر مربوط به محل اصابت حملات موشکی ایران و حجم تخریبها به شدت جلو گیری میکند.
پلیس رژیم صهیونیستی در تلاش برای پنهان کردن میزان خسارت و ویرانیهای گسترده به نیروهای خود دستور داده در صورت نقض دستورالعملهای سانسور نظامی توسط خبرنگاران داخلی و خارجی علیه آنها اقدام کنند.
همزمان، منابع میدانی در سرزمینهای اشغالی اذعان کردهاند که ایران در این دور از حملات از موشکهای نسل جدید خرمشهر ۴ و خیبرشکن استفاده کرده که قدرت تخریب بسیار بالاتری نسبت به موشکهای پیشین دارند و شدت ضربات به حدی است که موجب وحشت هزاران صهیونیست و هجوم آنها به پناهگاهها شده است.
این در حالی است که کارشناسان اذعان کردهاند هیچکدام از پناهگاههای رژیم صهیونیستی در برابر موشکهای قدرتمند ایران در امان نیست.
۴۲/۴۲










