
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، لئون پانهتا گفت: جنگ علیه ایران با این استدلال آغاز شد که وارد جنگ میشویم تا بتوانیم در ایران حکومت را تغییر دهیم و مردم ایران را وادار کنیم حکومت را سرنگون کنند در نتیجه اگر حکومت ایران تغییر نکند، آنها پیروز این جنگ هستند.
این مقام سابق آمریکایی افزود: آنچه در ایران مشاهده میکنیم این است که حکومت ایران مستحکمتر شده است و حتی با انتخاب رهبر جدید، در حال حاضر احساس قدرت بیشتری میکنند.
پانهتا تاکید کرد: این احساس قدرت نیز ناشی از توانایی آنها در وارد کردن فشار به آمریکا است.