کاهش موشک‌های رهگیر اسرائیلی در پی حملات ایران!

افکار نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 09:16
رژیم صهیونیستی در هفته جاری به آمریکا اطلاع داده که در نتیجه حملات ایران، ذخایر موشک های رهگیر آن به شدت کاهش یافته و رو به اتمام است.

 چند مقام آگاه آمریکایی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در هفته جاری به آمریکا اطلاع داده که در نتیجه حملات ایران، ذخایر موشک های رهگیر آن به شدت کاهش یافته و رو به اتمام است.

 رسانه سمافور در گزارشی اعلام کرد که آمریکا چندین ماه است که از کمبود موشک های رهگیر در اسرائیل آگاه است.

این گزارش ادعا می کند که آمریکا دارای موشک های رهگیر کافی برای خود است.

یک مقام آمریکایی به سمافور گفت: ما مهمات لازم برای محافظت از پایگاه ها و نیروها و منافع خود در منطقه را در اختیار داریم. اسرائیل در حال یافتن راه حل ها برای جبران این کمبود است.

این درحالیست که شواهد نشان می دهند آمریکا به نوبه خود با کمبود شدید موشک های رهگیر مواجه شده به گونه ای که این کشور همه سامانه های تاد را از کره جنوبی خارج کرده و قصد دارد آنها را در خاورمیانه مستقر کند.

موشک ها و پهپادهای ایران با دقت و موفقیت بالا توانسته اند هزینه زیادی برای آمریکا ایجاد کنند و با وجود سامانه های بسیار گران پدافندی ارتش های تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، با موفقیت اهداف خود را نابود سازند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.