ارسال پیام‌های هشدارآمیز به گوشی‌های صهیونیست‌ها

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 07:31
رسانه های صهیونیستی از ارسال پیام های هشدارآمیز به گوشی های اسرائیلی ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری گزارش دادند، پیام های ایرانی روی گوشی های اسرائیلی ها مخابره و ارسال می شود که می گوید: آخرین نفس هایتان را بکشید؛ آتش خشم ما در هر جایی شما را در برخواهد گرفت.

این رسانه ها همچنین از وقوع آتش سوزی های گسترده در مناطق الرمله و حولون بر اثر اصابت موشک های ایرانی خبر دادند.

رسانه های صهیونیستی اضافه کردند که مناطق مختلف در تل آویو شاهد وقوع آتش سوزی های گسترده در پی موج موشکی اخیر ایران بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.