مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری اسلامی ایران، در پیامی خطاب به «هیثم بن طارق»، سلطان عمان، درگذشت «فهد بن محمود آل سعید»، معاون نخستوزیر این کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به سلطان عمان درگذشت معاون نخست وزیر این کشور را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در پیامی به سلطان هیثم بن طارق سلطان عمان با تسلیت در گذشت مرحوم فهد بن محمود آل سعید معاون نخست وزیر این کشور تصریح کرد: آن فقید سعید شخصیتی برجسته در خدمت به سلطنت عمان و علاقهمند به گسترش و تحکیم روابط دوستانه و برادرانه میان دو ملت بود.
رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی صمیمانه با سلطان عمان و همچنین دولت و ملت دوست و برادر عمان در پی این ضایعه، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید رحمت و مغفرت مسئلت کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.