آتش‌سوزی در ناو «جرالد فورد» و مصدوم شدن دو ملوان آمریکایی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 18:53
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا از آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد فورد» و مصدوم شدن دو ملوان در این سانحه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر جرالد فورد خبر داد.

سنتکام ضمن تأیید این خبر مدعی شد که علت آتش‌سوزی در ناو جرالد فورد هیچ ارتباطی با هیچ فعالیت رزمی ندارد و مهار شده است.

در بیانیه فرماندهی مرکزی آمریکا در خصوص این سانحه اعلام کرد: دو ملوان در آتش‌سوزی مجروح شدند و هیچ آسیبی به سیستم رانش ناو جرالد فورد وارد نشده است.

ناو هواپیمابر جرالد فورد در حال حاضر برای پشتیبانی از عملیات خشم حماسی در دریای سرخ فعالیت می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.