مرکز پشتیبانی دیپلماتیک در بغداد هدف قرار گرفت؛ سه تن زخمی شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 04:50
آمریکا از حمله به یکی از مراکز دیپلماتیک خود در بغداد و زخمی شدن تعدادی از نیروهای حفاظتی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» آمریکا به نقل از وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که «مرکز پشتیبانی دیپلماتیک» در بغداد هدف قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، به دنبال این حمله ۳ تن از محافظان امنیتی این مرکز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

در همین رابطه، منابع خبری به این شبکه آمریکایی اعلام کردند که آمریکا به دلیل تداوم حملات به تأسیسات خود در عراق، برای خارج کردن کارمندان و پرسنل خود با دشواری‌های جدی رو به روست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.