۸ شهید در تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 03:32
شبکه المیادین گزارش داد: در جنایت کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در شهرک «شعث» در منطقه بقاع شمالی واقع در شرق لبنان ۸ نفر شهید و سه تن مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه المیادین، صهیونیست‌ها همچنین از ساعاتی پیش، منطقه ضاحیه جنوبی بیروت را هدف حملات هوایی گسترده قرار دادند که بر اساس اعلام منابع لبنانی، تاکنون به شهید یا زخمی شدن شماری از مردم منجر شده است.

در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله در دور جدید حملات خود دست‌کم ۴۰ موشک به شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به ده‌ها شهر و روستای لبنان از جمله ضاحیه جنوبی بیروت، چندین پایگاه و شهرک نظامی اشغالگران را با موشک هدف قرار داد.

در این بیانیه آمده: رزمندگان حزب الله شامگاه چهارشنبه در چارچوب عملیات «العصف المأکول» مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش صهیونیستی و پایگاه عین زیتیم را در شمال صفد با موشک‌های پیشرفته هدف قرار دادند. همچنین پایگاه عمیعاد در شمال دریاچه طبریا و پایگاه شمشون در غرب این دریاچه نیز هدف حملات موشکی قرار گرفتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.