افشای جزئیات حمله جهنمی ایران به نظامیان آمریکایی در کویت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 22:04
شبکه سی‌بی‌اس فاش کرد که ده‌ها نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به کویت در نخستین ساعات جنگ دچار جراحت و سوختگی شدند یا یک عضو خود را از دست داده و ۳۰ نفر از آنها هنوز در بیمارستان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه سی‌بی‌اس به نقل از منابع آگاه در گزارشی اعلام کرد: حمله ایران به کویت که منجر به کشته شدن نظامیان آمریکایی در نخستین ساعات جنگ شد، شدیدتر از آن چیزی بوده که قبلاً فاش شده است.

بر اساس این گزارش، منابع مذکور افزودند:‌ ده‌ها نظامی آمریکایی درحمله موشکی ایران به کویت در نخستین ساعات جنگ دچار جراحت و سوختگی شدند یا یکی از دست های آنها قطع شد.

منابع آگاه تأکید کردند که بیش از ۳۰ نظامی آمریکایی به علت جراحات ناشی از حمله ایران به کویت هنوز در بیمارستان ها هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.