
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، كاظم غريب آبادي معاون حقوقی وزیر امور خارجه با اشاره به تماس برخی کشورها برای میانجی گری و آتش بس، تصریح کرد: اکنون هیچ اولویتی جز دفاع جدی و قاطعانه نداریم.
معاون وزیر امور خارجه گفت: این که اکنون آتشبسی ایجاد شود و شش ماه بعد دوباره به کشورمان حمله کنند، بی معنی است.
آقای غریب آبادی افزود: طبق ماده پنجاه و یک منشور ملل متحد، شرایط توقف دفاع مشروع، مشخص شده و یکی از شرایطش این است که اقدامهای متجاوزان، تکرار نشود.
معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: توقف جنگ در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.