متجاوزان باید تاوان جنايت هايشان را بدهند

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 13:32
معاون حقوقی وزیر امور خارجه گفت: متجاوزان باید تاوان دهند و تاوان جنایت‌های شان، اقدام‌های قاطعانه دفاعی کشورمان است.

متجاوزان باید تاوان جنايت هايشان را بدهند

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، كاظم غريب آبادي معاون حقوقی وزیر امور خارجه با اشاره به تماس برخی کشور‌ها برای میانجی گری و آتش بس، تصریح کرد: اکنون هیچ اولویتی جز دفاع جدی و قاطعانه نداریم.

معاون وزیر امور خارجه گفت: این که اکنون آتش‌بسی ایجاد شود و شش ماه بعد دوباره به کشورمان حمله کنند، بی معنی است.

آقای غریب آبادی افزود: طبق ماده پنجاه و یک منشور ملل متحد، شرایط توقف دفاع مشروع، مشخص شده و یکی از شرایطش این است که اقدام‌های متجاوزان، تکرار نشود.

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: توقف جنگ در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.