وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسئولیت فاجعه اقتصادی در آمریکا مستقیماً بر عهده اسرائیل و دنبالهروهای آن در واشنگتن است.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در شبكه ايكس نوشت: مسئولیت فاجعه اقتصادی در امریکا مستقیماً بر عهده اسرائیل و دنبالهروهای آن در واشنگتن است.
عراقچي افزود: ایران نمیخواهد به مردم عادی آمریکا که با اکثریت قاطع به پایان دادن به دخالت در جنگهای پرهزینه خارجی رأی دادهاند، آسیب برساند.
وزير خارجه تاكيد كرد: مسئولیت افزایش شدید قیمت بنزین، گرانتر شدن وامهای مسکن و افت سنگین حسابهای بازنشستگی مستقیماً بر عهده اسرائیل و دنبالهروهای آن در واشنگتن است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.