دورکاری کارکنان وظیفه مأمور در شرکت‌های دانش‌بنیان

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:46
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از امکان استفاده از دورکاری برای کارکنان وظیفه مأمور در شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، به اطلاع شرکت‌های دانش‌بنیان می‌رساند کارکنان وظیفه مأمور (امریه در شرکت‌های دانش‌بنیان) می‌توانند با صلاحدید شرکت و با تأیید و هماهنگی آن، تا اطلاع ثانوی از ظرفیت دورکاری برای انجام وظایف محوله استفاده کنند.

این تصمیم با هدف تسهیل شرایط کاری و تداوم فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اتخاذ شده و اجرای آن منوط به نظر و هماهنگی شرکت محل خدمت خواهد بود.

شرکت‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط کاری و نیازهای پروژه‌ها، نسبت به بهره‌گیری از این ظرفیت برای کارکنان وظیفه مأمور خود اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.