وقوع چندین انفجار در عربستان

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 06:40
منابع خبری از وقوع چندین انفجار در عربستان خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین، این منابع اعلام کردند که در پایگاه نظامیان آمریکایی در عربستان انفجارهایی رخ داده است.

بر اساس گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت دفاع عربستان اعلام کرد که ۶ پهپاد را در شرق ریاض رهگیری و منهدم کرده است.

بر اساس اطلاعات اولیه منتشرشده در رسانه‌ها، این انفجارها در یک پایگاه نظامی محل استقرار نیروهای آمریکایی در خاک عربستان رخ داده است. تاکنون جزئیات دقیقی درباره علت انفجارها، میزان خسارات احتمالی یا تلفات انسانی منتشر نشده است.

طی چند روز گذشته مواضع آمریکا در عربستان هدف حملات ایران قرار گرفته و این حملات در پاسخ به تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی انجام شده است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.