واکنش آمریکا به خبر کمک روسیه به نیروهای ایرانی: هیچکس ما را به خطر نمی‌اندازد

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 21:37
ما دیگران را به خطر می‌اندازیم، این وظیفه ماست، بنابراین نگران این موضوع نیستیم. ما در صورت نیاز، آن را کاهش می‌دهیم. فرماندهان ما همه اینها را در نظر می‌گیرند، اما تنها کسانی که در حال حاضر باید نگران باشند، ایرانی‌هایی هستند که فکر می‌کنند زنده خواهند ماند.
وزیر جنگ آمریکا به خبرها در مورد حمایت مسکو از تهران در بحبوحه تجاوز ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد.
 
به گزارش ایسنا، پیت هگست وزیر جنگ آمریکا در پاسخ به سوال شبکه خبری سی.‌بی.‌اس در مورد گزارش‌هایی مبنی بر اینکه روسیه اطلاعاتی را در اختیار ایران قرار داده تا به آنها در هدف قرار دادن پایگاه‌های ایالات متحده در خاورمیانه کمک کند، گفت: «هیچکس ما را به خطر نمی‌اندازد».
 
به نقل از پایگاه خبری هیل، هگست ادامه داد: «ما دیگران را به خطر می‌اندازیم، این وظیفه ماست، بنابراین نگران این موضوع نیستیم. ما در صورت نیاز، آن را کاهش می‌دهیم. فرماندهان ما همه اینها را در نظر می‌گیرند، اما تنها کسانی که در حال حاضر باید نگران باشند، ایرانی‌هایی هستند که فکر می‌کنند زنده خواهند ماند.»
 
این اظهارات از سوی وزیر جنگ آمریکا در حالی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر گزارش‌هایی از تقویت همکاری‌های اطلاعاتی و نظامی میان ایران و روسیه منتشر شده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد نگرانی‌هایی را در میان مقامات آمریکایی ایجاد کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.